Sjuk :(

2011-03-03 11:51:23 Livet
Denna veckan är bästa arbetsveckan, 7-15.45 hela veckan, få åka med mamma både tll och från jobbet förutom hem på fredag.
Men nej fan, bli sjuk Lene, bli det!
Tålde inte de få minusgraderna på träningen i söndags och jävlar vad sjuk jag är :(
Lungorna känns papperstorra och smärtsamma, luftröret är astorrt och ömt som fan, halsen smärtar och river järnet, jag hostar hela tiden och pulsen stiger i skyn medan det bultar sönder huvudet, febern börjar äntligen försvinna, jag är yr och trött hela tiden, kan inte sova liggande, mår illa när jag äter riktig mat, fruktsallad äger, kissar heeeeeeeeeela tiden - som en jäkla vattenspridare, 3 gånger dagligen intar jag alve+ibu+hostmedicin..
Imorgon ska jag jobba! Hemma ensam suger bortsett från dom typ 40 minuter då jag kan se ett avsnitt VBÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0