Sitter jag fast?

2010-09-02 10:27:51 Livet
Är det någon som ser tuggummit under mina fötter?
För jag kan fan slå vad om att jag sitter fast här!
Två jobbsökningar som fan gått toppen det senaste och som sedan har skitit sig.
Ett jobb på Teneriffa, som massör - måste investera i företaget...
Ett jobb i Tranby, som kontorsmedarbetare - för ung...
Så om jag hade varit gammal och rik så hade jag haft två jobb att välja mellan nu?
Men jag ger fan inte upp ska ni veta!
Jag är kung och jag har ett jobb i ett varmt land snart som jag kan försörja både mig och en jävligt fin kille på!

(förlåt att inlägget är så mosar och fult men blogg.se är inte som det ska och alla enter funkar inte... dom försvinner när man publicerar liksom.... trååååååkigt.)

Kommentarer
HannahSthlm/Johanna Törnqvist skrev:

Hoppas det ordnar sig snart med jobb!



Ny spännande tävling hos mig med chans att vinna en exklusiv nyhet från Emma S. Wiklund's nya skincare-serie! Var gärna med!:)



Kram & Trevlig Weekend!

Publicerades 2010-09-03 klockan 22:35:38
URL: http://www.hannahsthlm.se
LINA SANDSTRÖM skrev:

tack du :)

allt bra eller? :D

Publicerades 2010-09-04 klockan 22:39:32
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Jeanette skrev:

Hej! Nu har jag startat igång en ny kanontävling där man kan vinna en valfri höstjacka värd 2000 kr. Var gärna med i den tävlingen oxå!



Ha en fortsatt härlig söndag.



Ps. Du har väl inte missat att jag även har en tävling igång där man kan vinna en handkräm? Ds.

Publicerades 2010-09-05 klockan 10:49:44
URL: http://gratistokig.blogg.se/
sandra skrev:

Blir ingen dagens blogg i min blogg, blir helgens blogg. Utser vinnaren på lördag eller tidigt på söndag. & kommerlänka ut din blogg lite här o var så du kan räkna med massa nya besökare ! :) kika in om du vill vara med! PeacE!

Publicerades 2010-09-10 klockan 17:00:51
URL: http://saaandriiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0