Närmaste tiden

2010-03-06 21:11:06 Livet
Jag känner att det kommer att bli några roliga kommande månader.

Lisa ska konfirmeras samt fyller hon 15 år = massa släkt från Norge kommer!
Det sker inte ofta och det är otroligt uppskattat. I Norge är konfirmationen väldigt stor så därför åker vi land och rike runt för att uppmärksamma våra egna. Höhö, det lät bra.
Bestefar kommer hit, det är väl det bästa. Han är underbar!

Sen så kommer ju Lövhjälmarna hit då också så mamma kommer bara vara aningen överväldigad..

Sist men inte minst så kommer ju Frannie hit med sin familj, Fran är min låtsaslillasyster och min lillasysters bästaste kompis. Hon är en otroligt underbar människa och det är lika svårt att skiljas från henne varje gång. <3

Dessutom tänker jag ta tag i massagen och därmed få den hjälp jag behöver i beslut om att starta eget.

Lili ska vara modell på svenska mässan i Göteborg och det kommer att vara så himla kul! Sa till henne att det kommer att vara maaaassa folk som kommer kolla bara på henne och istället för att bli livrädd eller tankspridd som en vanlig unge så jämförde hon det med kören/dansen på Saga i Tidaholm. Underbar är hon.

En annan kul sak är att jag kanske kommer få vara trainee samt tränare på två fotbollsläger i Falköping i sommar. Jippi!

Jag har säkert glömt minst hälften av allt men det jag har fått med är underbart nog!

Martin, jag älskar dig!

Kommentarer
mamma skrev:

se masse med positivt...blir så glad når du er positiv..:)

elsker deg min underbare datter. stor klem

Publicerades 2010-03-07 klockan 01:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0