Aftonbladet.se

2010-03-25 09:42:18 Livet
Idag må jag säga att det fanns många rubriker som fångade min uppmärksamhet..


Hur många är vi inte som har väntat på svar angående mordet på vackra Nancy? Är det vännen? Jag känner att frågetecknen bara blir fler.

"Humorsatsning om kungafamiljen" kan endast sammanfattas på ett sätt - gäsp, så 09!

Mats Alm, ta bort honom från överallt, jag är trött på att se honom. Vi behöver inte veta alla misstankar, kom med beslutet sen istället eller gör en dokumentär så man kan välja om man vill se eller inte. Han är överallt. Jag får mardrömmar.

Jag kan inte låta bli att le lite när jag ser att Ola Salo ska bli pappa, han verkar ju bara urskön!

Varför rubriker ens om att Maria Montazami vill köpa hus i Sverige? Kul för henne.

En pytteliten rubrik om våffeldagen, behöver vi inte bli påminda om den? Doh.

Wiktor, den 4åriga hjälten, [ LÄS! ] Här trycker jag på GILLA.

Smala desserter, för bra för att vara sant?

Och min största hatrubrik + tillhörande bild = smärtsam massage! Hon ser ju sjuk ut. Det räcker nu. Vi har förstått. Åk inte till Kina och gör koppning. Tack. BORT!

Männen tjänar 1600 mer än kvinnorna, man kan klicka ja eller nej men inte "jag tjänar mer". Kass.

"Utbildningarna du bör undvika - om du vill ha jobb", så man ska alltså inte göra det man vill i rädsla?

Supervärme, bara där blir man ju lycklig!

En död man hittat i vatten - rysningar... Usch. Beklagar.

Island stoppar all striptease, här är jag både ja och nej! Folk utan utbildning kan väl få dansa? Men fan det är kvinnoförnedring också.


Åh, nu ger jag upp, finns säkert 10 rubriker till som skapar intresse.

Kommentarer
Michaela / foto, design och vardagsliv skrev:

Hejsan, kikar in och önskar dig en trevlig Torsdag :) Kram!

Publicerades 2010-03-25 klockan 13:20:42
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0