Statusuppdatering

2010-06-16 09:10:38 Livet

Nu är läget så här att vi har inget internet i lägenheten, sedan i måndags.
Surfar för tillfället hos mamma, typ dagligen blir det en liten promenix hit så jag kan, ehm, göra väldigt viktiga saker [läs: spela hotel city på facebook].

Måndagen var det dejt med Jessica, hämta mamma i Fkpg och match mot united, vi hade chansen. Tänker inte skriva något jag kommer ångra. Bär på mycket ilska just nu.

Tisdagen, mådde fortfarande piss efter gårdagen.. man tröttnar efter ett tag liksom. Även samma panik över att nyckeln är bortsprungen. Inte så bra tajming iom att vi ska flytta i dagarna. Dock underbart med massa bra fotboll på tv.

Onsdag, idag. Barnvakt åt världens goding. Hon är så snuttig. Tittar just nu på tv, stående upp och ner i fotöljen. Haha. Snart ska jag slänga mig in i duschen en kort sväng så man kan vara lite fräsh till mötet på AF... panik inför det med... En stor klump i magen för det mesta just nu. Men det löser sig till slut. Hittade nyckeln förut med! Hade lånat en väst av Lisa i torsdags när vi var ute och åt efter skolavslutningen och där var den! Skönt. Lite underlättande. Får hoppas att mötet går bra, flytten går fort och smidigt och att fotbollsångesten bara försvinner.

That's all for now.
Internet på måndag igen tror jag, i nya lägenheten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0