Min "vän" magkatarren

2010-06-21 17:21:08 Livet
Nu är du tillbaka, ledsen att säga det men det var jävligt skönt att vara utan dig. Nu är jag hungrig typ hela tiden och stoppar jag något i munnen får jag vrålont i magen. Lite tråkigt då det råka vara livsnödvändigt att äta. Det har varit lite småjobbigt i några dagar men idag har det varit totalkass. Måste åka till apoteket och köpa piller. Orkar inte detta. Men ja, jag vet, stress och massa oro... Så nu ska jag ta det lugnt i ett par dagar, tänka på att andas och att allt löser sig till slut. Lite yoga i veckan kanske kan råda bot på situationen. Får leta fram yoga-dvdn sen. Är det någon som vill ha min "vän" så säg till, du får honom! Och magkatarr är en honom för killar är väl aldrig bra eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0