22/8 dag 5 Lefkas

2010-06-09 12:43:55 Grekland 09
Idag blev det toast till frukost på restaurangen bredvid favoritrestaurangen.

Hem och slängde på bikini och solskydd och raka vägen ner till poolen :)


Senare gick vi en sväng i staden och handlade lite presenter till familjerna, lämnade av sakerna på rummet och gick sedan ner till en restaurang vi kollade in på vägen. Idag blev det en fantastisk smakupplevelse, nästan så jag grät vid bordet.. Låter dumt kanske, men det smakade precis som Babas mat. Det var helt fantastiskt. Åt på Ola Kala hos en galen alban, tror jag han var.. Han kunde se på alla gästerna som kom vart de kom ifrån, illgrym. Sprang nästan hem efter för att få ringa hem och berätta att jag ätit mat som smakade precis som Babas. Vilket otrolig lycka. Drog typ 50kr på mobilen på bara en liiiiten stund.


Ner till poolen och njöt av solen tills den försvann bakom huset. Då gick vi och tog en grymt god milkshake. Jag tog en karamellmilkshake och jag hade en jävligt avundsjuk pojkvän efter det :P Efter milkshaken gick vi längs hela Nidri strand typ, en bra bit att gå men riktigt mysigt för det var många fiskare och några kvällsdoppare ute. Vi tog sedan vägen istället för stranden tillbaka. Vi avslutade kvällen med en promenix i hamnen och sedan en skön dusch i världens minsta dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0