Käringa

2010-01-29 07:44:14 Livet
Ja, läs det sådär sakta så blir det nog precis så som fabriksarbetare säger.

Var tvungen att slå en liten pling till min älskling som höll på att sova bort lite tid imorse ;P
Känner mig som en ivrig liten unge i väntan på att han bara ska komma hem, fast att han åkte nyss.
Jag är rastlös och tokkär. Inte nyttigt tror jag. Hehe.

Ska vässa mina knivar med min nya knivslip så jag kan skära mig lite i fingrarna sen... :(
Inte med mening alltså, ser att det är så det ser ut, nej, jag menar att jag alltid gör det när knivarna är vassa typ.

Sedan ska jag återgå till att se ett av de lamaste programmen som finns, Spin City.
Samtidigt som jag äter mina 3 ägg.
Stabil frukost ;P Haha.

M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0