En annorlunda dag

2010-04-15 16:11:24 Livet
Har varit frukstansvärt skönt att vara ute hela dagen, men att stå mitt på torget i Skövde med en fetingväst och en gräslig keps var väl inte det roligaste. Träffade inte så farligt många som jag trodde, men avslutade med att träffa Johan som drog på ett fett smile när jag kom krypande efter 4 timmar. Ja, jag såg ut som en bonnlurk! Dessutom är jag äckligt trött på att le åt folk, tänker vara sur en vecka nu och orden tre eller metro skall inte äntra min mun på flera år!

Fet huvudvärk, vader som stocker och slapp som en gubbsn.... så är det nu dags att laga mat. Kanske skall krydda med lite av den trycksvärtan som inte vill tvättas bort med varken tvål eller sprit!

Kommentarer
Jenny skrev:

Vad har du gjort nu för något??

Publicerades 2010-04-15 klockan 16:45:35
URL: http://jennyfredrik.blogg.se/
melisa skrev:

Hejsan, platt/locktången är kvar. Hör av dig :)

Publicerades 2010-04-15 klockan 17:38:30
URL: http://melissawebloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0