Lene 2.1

2009-09-23 11:40:33 Livet
Så, en personlig uppdatering angående denna lilla kvinna.
Det är så att de senaste två åren har jag mått obeskrivligt dåligt pga skolan.
Jag skickade igår in min ansökan till Göteborgs Massageskola (intensivkurs Diplomerad Massör).
Har idag kontaktat skolan angående studieuppehåll.
Har även kontaktat en kvinna på en nagelskola i Skövde då jag även är intresserad av att läsa till nagelterapeut.

Känns som att jag sviker alla runt mig när jag gör såhär, speciellt mamma och beste, men jag vet att jag egentligen inte gör det. Jag ska ju utbilda mig för min skull och inte för deras. Och äntligen har jag kommit fram till vad jag vill! Och tagit tag i det dessutom!

Önska mig lycka till allihopa!

Kommentarer
maud skrev:

ok...då får du träna på mig ;) behöver hur mycket massage som helst!!! kram

Publicerades 2009-09-23 klockan 11:57:12
Zandra skrev:

Lycka till vännen!

Publicerades 2009-09-23 klockan 14:44:35
URL: http://och-inled-oss-icke-i-frestelse.blogspot.com/
Jossan skrev:

Lycka till! Du vet ju att alla runt omkring dig stöttar dig i alla dina beslut! Ses på fredag! Kramar

Publicerades 2009-09-23 klockan 15:03:14
URL: http://jossefinfin.blogg.se/
Jenny skrev:

Klart att jag stöttar dig! Dte gör jag alltid, förutom när du gör konstiga saker som sparar ägg i skåpen!Hihi!

Kram och Puss

Publicerades 2009-09-23 klockan 15:08:47
URL: http://jennyfredrik.blogg.se/
Evelina <3 skrev:

Du vet att ag stöttar dejj i det beslut du väljer - kommer självklart att sakna dejj, men som du sa: det finns ju en fritid också :) kramar <3

Publicerades 2009-09-23 klockan 17:11:01
URL: http://evelina.blogg.se/
Elin Eklöf skrev:

Heja Lene! Plugga det du känner att du verkligen vill jobba med sen. Undra om jag typ får sparken för att uppmuntra studenter att lämna skolan förresten.. Opsi! Haha:)

Publicerades 2009-09-24 klockan 16:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0