änglavakt

2009-09-15 11:51:03 Livet
glömde du berätta om segfan framför oss imorses.
på väg till skolan hamnade jag bakom en slappis som inte hade brottom till något...
massa idioter brände förbi med eller utan sikt.
jag är lugn, till viss del.
tänkte köra förbi men segade lite till.

"ÄLG"
reagera, handla, blodbrist.
ja, så var situationen för mig i bilen.

"zzz"
sova, sova, sova, oj, huff, tur, äsch.
ja, så var situationen för gubben framför som inte reagerade förrän älgen sprungit förbi honom och kalven vart på väg in i sidan på bilen. han hade änglavkat!!!!

körde en liten bit till och fick sen stanna för jag vart livrädd att han skulle pricka älgen klockrent. det trodde vi nog alla i bilen. det var otäckt. glad att segfan klarade sig iaf. och glad att jag inte körde förbi honom tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0