Update på mineralerna

2009-10-21 15:27:57 Rosacea...
De gör sitt jobb.
Rosacea, where are you?


Kommentarer
mamma skrev:

du e så vacker så jag blir helt tårögd!!! min ängel!!!

Publicerades 2009-10-21 klockan 21:40:57
Sandra skrev:

Hej! Jag har oxå rosacea och har hört flera som har testat svavelkräm, och jag såg att du oxå använder det. Tycker du att det hjälper? Är det receptbelagt?



Själv har jag testat tetralysal i kombination med metronidazol eller rozexgel och tyckte väl att det hjälpte lite. Nu har jag slutat efter ca 8 mån och det har blivit värre, antagligen för att det är så kallt ute.

Publicerades 2009-12-14 klockan 15:27:18
Erika skrev:

Hej rammlade in här jag oxå å såg att du oxå är drabbad av samma sjukdom som mig. Jag vet inte vad du har prövat för olika saker men jag fick ett tips iaf att man kan hjälpa till inefrån oxå, alltså vad men äter, man skulle försöka få ner "syra halten" i kroppen å äta mer "basiskt"

Publicerades 2011-01-02 klockan 14:11:45
URL: http://www.erikaenglund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0