Torsdag

2009-11-19 14:21:33 Livet
Idag är en underbar dag!
Dagen började med den sedvanliga cornflakes-frukosten och lite morgonsurf, njöt av mitt eget sällskap och gjorde absolut ingenting värt.
Under förmiddagen tittade jag på how I met your mother och drack glögg och åt några bitar choklad.
Sedan dess har jag städat en massa samtidigt som jag kollade på en oprahdokumentär om en sekt. Skitbra! Blev stillstående mellan varven med skräp i händerna för att det var så intressant :P haha.
Nu ska jag in i duschen och ha SPA med mig själv, i eftermiddag beställs kitet med engångslakan och oljor etc så i nästa vecka börjar jag massera mera! Det värsta jag vet är när man ligger i badkaret och det ringer och ringer och ringer. Och de senaste dagarna har något jävla 08-nummer ringt gång efter gång och vill prata med Martin hela tiden. Typ samma företag också. Jag orkar inte med dem. Grrrr. Han jobbar 7-16 som vilken annan människa som helst och det ändrar sig inte 10 minuter senare suckers! Nu stänger jag av hemtelefonen för idag!

Idag ska jag dammsuga och våttorka golv, är så sugen på jul!
Har även diskat, det är skittråkigt men ännu tråkigare att se disken ligga där.
Martin blir ju glad iaf som slipper diska ;)

Men som sagt, först självSPA. <3

Kommentarer
malle skrev:

Skulle aldrig slå dig kära vän, och faktiskt aldrig min mamma heller. Verbalt våld är det enda jag använder mig av, om man nu ska kalla det våld.

Publicerades 2009-11-19 klockan 22:53:54
URL: http://mollymums.wordpress.com
Sara - En dalkulla i Österrike skrev:

SV. Tack så hemskt mycket :D

Publicerades 2009-11-21 klockan 10:57:41
URL: http://candis.se
Magda såklart ;) skrev:

du får gäääärna massera mig någon gång,!

seriöst massage är typ det skönaste som finns :) och du har gått en massagekurs också har jag hört? ;)

pratade med lisa typ igår tror jag det var.

ni kanske skulle gå på twiligth du hon och Martin sa hon, kan jag hänga på eller? :)

Publicerades 2009-11-21 klockan 17:01:13
URL: http://alltommagdah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0