Städerska

2009-05-30 17:27:30 Livet

Pojkvännen är ute och röjer med vännen sin medan jag, min skadade fot och min eviga magkatarr är här hemma och städar. Lägenheten är kaotisk men jag syns vara den enda som lägger märke till detta. Om så lägenheten hade ramlat ihop hade han inte sett någonting. Men någon måste ju göra det och jag har ju inget bättre för mig. Dock så kommer han väl inte ens märka det när han kommer hem och när han väl läser detta inlägg (om en vecka tidigast) så är det väl kaos igen. Jag tycker ibland inte att jag gör något annat än att städa, varje ledig sekund liksom. Måste man be för att det ska ske något? Trodde min lapp räckte som hint men icke då...

Spelar Medlody Club i högtalarna och låtsas att det är kul att städa.

Kommentarer
Jenny skrev:

Tro mig! Du är inte den ende som har en man som inte ser att det ska städas eller att det är nystädat!

Det är bra att du städar iallafall!

Publicerades 2009-05-30 klockan 18:55:57
URL: http://jennyfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0