Lillasyster

2009-05-06 14:27:57 Livet
Tänkte sätta mig i en fotölj hemma hos mamma och plugga med en mysig katt i knät och ett stort glas isvatten,
dock upptäckte jag att det fanns en lillasyster hemma vilket gör det till en omöjlighet att plugga för att hon måste tjata heeela tiden och förstår inte när folk inte vill eller kan lyssna.
Så det var bara att slänga på sig skorna igen och åka hem.
Ska nu slå mig ner i soffan utan katt och is, blir alltså ett glas med ganska kallt vatten och plugg.

Kommentarer
Foki skrev:

svar: På diverse webbutiker när jag letade på google. =) Sökte på glas, whineglas osv.

Publicerades 2009-05-06 klockan 15:06:45
URL: http://foki.blogg.se/
Jenny skrev:

Stackars lene!

Publicerades 2009-05-06 klockan 16:17:01
URL: http://jennyfredrik.blogg.se/
maud skrev:

TACK! snälla, söta lene som körde mig när juha knyckt bilen...kramiz

Publicerades 2009-05-06 klockan 16:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0