17 maj

2009-05-18 08:23:19 Livet
En fest x3! :)

Jag vet inte om gårdagen kunde ha blivit mycket bättre för en norsk, bortsett från att vi kundeha vunnit matchen och fått fira det med.

17 maj började med att Norge vann ESC 2009 kl 00.10.
Det fortsatte med frukost på sängen åt min söta lillasyster som fyllde fjortis! (som dagen till ära fick en illrosa kamera och en rosa telefon)
Kakor och kakor och kakor, uppsvälld och illamående iväg till samling för att spela en match jag helst inte talar mer om då jag drömt om den hela natten för att se vad jag hade kunnat göra annorlunda.
Efter matchen vart det 17maj firande med laget i form av frallor och fina tårtor.

Jag går åt rätt håll just nu.
Det känns bra.

Kommentarer
Molly skrev:

Tack så mycket :)

Publicerades 2009-05-18 klockan 11:07:32
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0