Söndag eftermiddag..

2009-03-29 13:22:20
.. och fortfarande lika flyförbannad på domaren!
Eller får han ens kallas domare?
När domaren efter matchen kommer ut i Stenstorpjacka och bara ler för att han är så äckligt stolt över att blåsa sönder en match åt ett jävla håll... Då är det ju sjukt!
Det är sällan jag gnäller på en domare, jag tar det liksom. Men han visade noll engagemang och var så uppenbar i vilket lag han ville skulle vinna så jag bara inte kunde låta bli att gråta.
Det blev mycker gråt igår...
Kass dag.
Glad att laget utvecklats och ser fram emot en match mot stenstorp/vreten då de blåses sönder för sina armbågar och efterslängar.  Helt sjukt.
Jag är ledsen, besviken men glad åt att matchen var vår mestadels.
Längesedan vi mötte ett så dåligt lag med en så bra målvakt.
Dock tror jag att deras lag kunde varit bättre om domaren låtit dem spela fotboll och inte rugby.

Idag har jag ont ont ont och ont. ÖVERALLT.

Kommentarer
maud skrev:

tyvärr är det ju så med en del domare, bara att hoppas att inte hemmadomare får döma serien sen då! bra att du är arg lene...vet att du då blir ännu bättre i nästa match! hoppas vi kan kolla då

Publicerades 2009-03-29 klockan 14:15:16
Evelina skrev:

Jag tycker att domaren var dålig jag också, men hemmadomare är han inte! Han är tränare för Valtorps IF:s damlag, han hade bara lånat en jacka av oss för att hans var röd.

Publicerades 2009-03-29 klockan 18:45:47
Evelina skrev:

Dessutom kom han ut i Valtorps jacka efter matchen. Klubbemblemet ser nästan likadant ut, dock är det en röd jacka där det står Valtorp på.

Aja, ses på onsdag! Kramar på dej och din onda kropp <3

Publicerades 2009-03-30 klockan 07:37:34
URL: http://evelina.blogg.se/
Linda skrev:

Hehe, ja dommaren kan jag inte annat än att hålla med dig om lilla stumpan... Han blåste sönder matchen, dock blåsta han lika mycket åt båda håll men man tycker alltid att motståndarna får mer med sig.. Sen de där att vi kör med fula knep förstår jag inte, vi spelade mer fotboll än er, ni som inte kan spela så man får försöka hoppa över era ben så man slipper få sina egna avsparkade... Men men vi får väl se till hösten, blir ju en match till då så... Ha de så bra tills dess!

Publicerades 2009-05-31 klockan 08:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0