Nedrans snö

2009-03-02 15:50:51 Livet
Jag tycker inte att det är så roligt att det snöar. Jag känner att jag vill ha lite varmare grader ute nu. 20 grader i lägenheten och temperaturen ute har bara börjat gå ner vilket betyder att temperaturen i lägenheten kommer att gå ner också... Fy.

Idag står det plugg, planering, matlagning och drömmande på schemat. Tänkte kolla in kameran som vi båda har lust på, vilket jag nästan gör varje dag men.. Jaja. Den har ju gått ner 1200kr i pris så jag vet inte om den är så bra. Haha. Kul att kolla på den är det iaf. Skall även drömma mig bort till varmare breddgrader. Vore inte fel att få sig lite sol i sommar.

Någon som har en kul idrottslektion att dela med sig av?

Kommentarer
mamma skrev:

hej min ängel.

hoppas dagen har varit bra. kul förslag med ekedalen bloggen...

ha en skön kväll!

kram mamma

Publicerades 2009-03-02 klockan 18:01:06
Marica Rödebäck skrev:

Ja, det var sååå fint .. Och alla blev rörda när jag höll tal ... Haha! Inte minst brudgummen.

Publicerades 2009-03-02 klockan 21:38:22
URL: http://rodeback.blogg.se/
Linda skrev:

TAck så mycket det blir jag mycket glad över=)

Publicerades 2009-03-02 klockan 23:28:07
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer skrev:

oj är jag?

men oj jag har ju inte kommit och svarat på frågor..

Publicerades 2009-03-05 klockan 15:57:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0