Utmaning

2009-01-19 09:18:16 Livet

Fick denna utmaningen av Linda så nu ska jag försöka svara på dessa frågor.

Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? 09:06
2. Namn? Lene-Therese
3. Vart bor du? Tidaholm
4. Hur många barn vill du ha? ? Vi får se
5. Vill du gifta dig? Självklart!
6. Har du ätit sushi? Nej, vill prova.
7. Favoritglass? Mjukglass i Sörreisa med krokantströssel
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? 0
9. Humör? Bra.. antar jag.

Fyra grejjor.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? Med Martin only typ.
4. Tror du på spöken? Självklart.

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Ja, ett par cm till bara.
2. Skulle du vilja väga mer? Verkligen inte!
3. Skulle du vilja ha sex nu? Pass.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej tack.

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Lite tror jag.
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej, den sitter ju mitt i ansiktet.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Självklart
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nej
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, eller, vatten måste jag ha!
7. Kan dina vänner lita på dig? Dom jag litar på, kan lita på mej...
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Funderar på det.
9. Kan du suga? Pass! (idiotfråga)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Om det inte finns underkläder där så ja.

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, det tror jag. 
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? Ja, två småsystrar <3
4. Har du någonsin haft sex med någon? Nej, jag och Martin ska gifta oss först. Pass.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det tror jag nog
6. Har du varit full den här månaden? Nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja, de är lite löjliga emellanåt.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, har ju inte ens ätit frukost än.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Njae, jag vet inte.
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Nej! Pass för fan!
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nu suddar jag snart alla dumma frågor! Pass!
13.Har du haft sex med mer än tre personer? FUCK OFF! Pass!
14.Har du ljugit på någon fråga? Nej.

Jag skickar denna utmaning vidare till;
Jag tyckte inte om denna utmaning så den som vill får göra den..


Kommentarer
Linda skrev:

Tack

Publicerades 2009-01-19 klockan 12:18:47
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Erica skrev:

Vilken fin och rolig blogg du har!!



//Erica i Singaopore

Publicerades 2009-01-19 klockan 13:50:37
URL: http://sunblock20.blogspot.com/
peter pc carlsson skrev:

För att rösta räcker det inte med en kommentar hos mig. Du måste kryssa i den blogg du vill rösta på i vänsterspalten på min förstasida.

Publicerades 2009-01-19 klockan 22:02:08
URL: http://enbart.blogg.se/
Linda skrev:

Jaaaaa va fasiken.

Publicerades 2009-01-20 klockan 14:31:24
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0