Oslo

2009-01-23 17:23:50 Livet
Imorgon bitti åker jag och mamma till stora staden Oslo.
Det är dags för träff men människor från ön där jag föddes och lite annat folk.
Så festen börjar 21 imorn men innan det så ska vi till min syssling.
Skönt att ha en plats att sova på och inte behöva tänka på det.
Ska bli väldigt mysigt att åka med mamma också.
Det är liksom våran grej.
Andenes kan ingen ta ifrån mig och mamma.
Det är bara vi liksom.
Ibland känns det som man behöver en egen grej med sin mamma.
Andöya andöya andöya.

Idag har Martin tagit bort alal 500 stygn i käften.
Det kändes som att det var 500 iaf för tandläkaren klippte och klippte.
I gommen, längs hela överkäken och högre nedre visdomstand.
Det blir ett par stygn det.
Och mycket blod!
Usch.
Jag vill bli tandläkare!
Tänk att få klippa, pilla, sticka och leka i munnar på andra folk. Kuligt!

Kommentarer
hanna skrev:

har varit i oslo en gång, där vi bodde var det riktigt mysigt!

Publicerades 2009-01-27 klockan 10:24:43
URL: http://halshammar.se
Alexandra skrev:

Svar: Ja visst måste jag fixa en länk till den manliga bloggen!! Ska göra det :)

Publicerades 2009-01-28 klockan 23:24:54
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0