Mardrömmar

2009-01-22 07:00:42 Livet
Mina drömmar består vanligtvis av ca 90% av mardrömmar.
Fast nu det senaste har det varit mycket bättre.
Har inte varit många mardrömmar alls och jag har sovit ganska bra.
Men inatt så vart det liksom en alldeles för jobbig mardröm.
Jag var försvarslös och kunde inte skydda min familj.
Det var fruktansvärt jobbigt.

Jag vet inte varför jag har så svårt för att somna,
varför jag har så svårt för att sova när jag väl sover
och varför jag drömmer mardrömmar så ofta.
Men vad gör det om 100 år?
De nätterna jag sover och vet att jag kan sova hur länge jag vill, då kan jag faktiskt sova hur länge som helst typ,
na, det händer ibland iaf.

Kommentarer
Anonym skrev:

tråkigt...

keep on fighting...

hug from me

Publicerades 2009-01-22 klockan 08:31:35
Linda skrev:

Kaemran är en gammal samsung som vi köpte innan våran första turkietresa, det är ingen speciell kamera men jag är väldigt nöjd med deras märke.Samsung digimax s600.

Publicerades 2009-01-22 klockan 09:14:44
URL: http://sweetkay.blogg.se/
HannahSthlm skrev:

Usch för mardrömmar:( Hoppas du har en fin Torsdag iallafall och vad roligt att du är med och tävlar hos mig!:)

Publicerades 2009-01-22 klockan 11:58:34
URL: http://www.hannahsthlm.se
maud skrev:

kom när ni vill...Madame...kram

Publicerades 2009-01-22 klockan 12:30:21
Marica skrev:

Hehe, sammanträffande.

Köpte du något?

Publicerades 2009-01-22 klockan 15:01:06
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0