Det snöar och snöar

2009-01-03 14:17:04 Jul 2008
Vid detta nu har det säkerligen snöar en meter snö på två dagar.
Det innebär en nedrans massa skottande.
Huffda.
Men lite mysigt är det faktiskt också.

Gick till "stan" med Martin förut idag.
Tog en massa kort och kramades en massa.
Korten kommer en dag snart.
Du är fin älskling <3
På vägen hem skulle Martin låtsas kasta mig i snön
genom att hålla mig sådär "precis innan jag släpper ner dig i snön" typ.
Det resulterade i att vi båda hamnade i snön pga att det var ett dike där...
Så kanten var inte där egentligen :P
Som tur var var vi nästan hemma.
Kalla och glada iaf.

Var nyss ute och skottade lite snö med Martin.
Gick faktiskt fort för det låg bara litegranna nu.
Men skönt att få bort det.

Ikväll blir det film och god mat med bestefar.
Sista kvällen.
Känns konstigt, men saknar mina katter så att jag spricker!
Sen så har jag ju två paket hemma!
Ett från Hannah och ett från Linda :)
Är ju så nyfiken på det!
Vet ju vad det är i dem eftersom jag vunnit dem men iaf! ;P

Nu är mamma och dem i Sverige.
Dock inte hemma än på länge.

Mamma, vet du.
Bestefar åkte för att "köpa tidningen" för typ 1.5h sedan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0