Nu tog orken slut..

2009-02-10 15:07:35 Livet
..är detta min brytningspunkt?
Jag vet inte om jag orkar mera.
Jag sitter handfallen och vill bara lyftas bort från jordens yta.
Jag låter tårarna rinna nedför kinden.
Alla blev godkända förutom jag.
Troligen iaf.
Inte ett positivt ord.
Jag har ingen lust att studera mer.
Jag vill inte.
Nu måste jag skapa nya mål.
Det måste finnas något som jag vill.
Jag kanske tar mig igenom resten av terminen.
Nu känns det som att jag troligen inte gör det.
Vad är meningen med mitt liv?
Vad är poängen med mig?
Skit skit skit!
Jag skiter i allt.
3 veckors praktik där jag känner mig lika värdelös som överallt annars.
Jag fattar inte.
Jag har tappat tron på mig själv helt.
Nu ska jag sitta hemma till måndag morgon.
Tänker inte engagera mig i något alls.
Pass.

Kommentarer
Z skrev:

KRAAAM!!!

Publicerades 2009-02-10 klockan 17:10:35
maud skrev:

lene ! du kan och du är bra men ibland blir det motgångar men du fixar det! vi stöttar dig det vet du!!!!kramar !!!!!!!!!!!!!!

Publicerades 2009-02-10 klockan 22:05:55
Jenny skrev:

Gumman! Det löser sig alltid!! Har lite hemlisar att dela med dig! men inte än. Typ någon vecka till får du allt vänta! där har du något att se fram emot och leva för. och när jag har berättat så har du något mer att leva för! Tycker om dig vännen!

Publicerades 2009-02-10 klockan 22:11:07
URL: http://jennyfredrik.blogg.se/
Mallan skrev:

men lene, ett prov hit eller dit är fan inte hela världen. du vet vad du kan och det behövs ingen tenta för att bevisa det, tänk inte ens så där!

meningen med dig är att du är det bästa som finns!

Publicerades 2009-02-12 klockan 11:55:56
URL: http://mollymums.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0