Mysmorgon med Lili :)

2009-02-12 07:03:15 Livet

Det blev självklart tidig uppgång, tro inte att Lili tänker sova inte.
Även fast hon inte somnade förrän runt 22 igår.
Nu börjar hon bli hungrig så jag får väl gå och fixa frukost till henne.
Två timmar kvar tills hon ska testa tennis.
Hon la precis märke till min slitzkalender på anslagstavlan..
"oh, bröst..." *fniss*

Egentligen ville jag säga att det inte var bröst bakom händerna utan låtsashandbollar.

Men sånt kommer väl med tiden.

Det är säkert kul för killarna att klämma på hårda bollar också.

För jag svär, de hon har är hårda som en handboll!


Kommentarer
Linda skrev:

Jag har inte hunnit testa den eftersom jag fick den vid lunchtid=)

Publicerades 2009-02-12 klockan 14:54:25
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Pappa skrev:

Ja nu ser du hur vi har det varje helg....Hon är inte morgon trött....Och det kvittar hur sent hon lägger sig. Kram på dig gumman och tack för att du tog hand om Lili.

Publicerades 2009-02-12 klockan 18:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0