En vecka med en infekterad tå

2009-02-12 23:06:22 Livet
Det finns bara en människa som kan gå med en ordentlig stålflis i tån en vecka, få den väldigt infekterad och ha ont av den i ett par dagar utan att fatta att det är en flis... På toppen av allt så kände han till och med när det hände bara att han inte hittade flisen i skon eller sulan och en tanke på att den kanske satt i tån som det stack till i hade han ej... MARTIN! :P Det var mindre mysigt att försöka få ut den.. Massa skit.. Som en finne nästan ;P

Jag vet inte ens om jag vågar säga det men han har gjort precis samma sak en gång förut, fast den gången i fingret och det är nog faktiskt värre...

Nu ska vi se på Hells Kitchen och sen sova ;)

Martins infekterade tå fick mig faktiskt på bättre humör,.. jag mår bra av andras lidande?

Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer skrev:

haha sötnos...du är en sådan alltså som är skadeglad?



nä det tror jag inte om ditt söta nylle.

puss

Publicerades 2009-02-13 klockan 00:00:54
URL: http://pyttis.blogg.se/
maud skrev:

nee...lene, du är ju sadistisk ju ;)stackars mammas lille martin

Publicerades 2009-02-13 klockan 14:18:15
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0