23/12

2009-12-23 22:46:49 Jul 2009
Imorgon är det jul.
Idag har det varit en riktig mysdag med ett antal promenader i det underbara snötäckta Tidaholm.
Älsklingen jobbade och slutade 16, raka vägen hem och hjälpte en polack med lite internet och kom sedan bort till mamma han också.
Ögonbrynen har nopprats hos underbara Max och nu känner jag mig jävligt fräsh.
Jag är nöjd :)
Gröt och fenalår har vi ätit och njutit som bara den, var iväg med en stor bit fenalår till en liten fröken vars jul blev komplett.
Nu är julgranen pyntad och paketen ligger där under.
Fint.

Snart blir det hoppa ner i sängen, Lilis säng närmare bestämt.
Så jag och Martin får sova i ett rosa rum inatt. Mys.
Först två avsnitt Anna Anka i sängen bara.

GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0