En mysig torsdag

2008-09-25 21:38:21
Vem har världens bästa mamma? JAG!
Skickar ett sms tidigare på dagen och frågar snällt om det blir pannkakor till kvällsmat, och självklart. Du är underbar mamma! Blev en mysig torsdag iaf. Men kan det bli annat när en sjungande mamma står i köket och steker pannkakor när pappa flötar i fotöljen framför den öppna spisen. Varmt och skönt jämfört med den 20 grader KALLA lägenheten. Jag är uppväxt med en medeltemperatur på typ 27 grader. Skyll på mamma. Är man inne ska det vara varmt! På denna fronten kommer jag aldrig bli miljömedveten för mitt välbefinnande ligger före det. Är det 20 grader så är mina tår och fingrar som isbitar och inga som helst tofflor hjälper! Och vad ska jag göra, gå med vantar inomhus?

Och vet ni, träffade världens bästa Erica påväg hem från mamma. Uuuunderbara du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0