Winter Wonderland

2008-10-05 13:53:15
Sitter och tjuvstartar min jul nu, är som ett litet barn i år. Kan lika gärna börja julpynta snart för kan inte hålla mig mycket längre. Längtar så tills vi sak åka. Biljetten till Norge är bokad och Bestefar är med på svängarna. Åker 18.19 från Skövde den 18 december. En 24 timmars lång tågresa. UUUUUUnderbart! Hur som helst så tjuvstartas min jul med världens bästa julskiva ala Kenny Rogers och Dolly Parton! [Nej mamma, jag har inte din skiva, Martin fixade en egen till mig ;)]

Maud blev nöjd med sitt födelsedagskort och inte minst sitt paket. Presentkort på väskcity ^^ (Kortet finns att ses på mammas blogg) Cathrine även hon nöjd med sitt kort och sitt barnsliga paket. Hon fick en grön box med vita prickar på, med massa godis och en gurkkaktus. Denna finns nog också på mammas blogg. Kolla kolla!

Nu ska jag fortsätta med det förbannade pluggandet, som jag inte för fem öre tycker om, men som jag kommer göra iaf för jag vill ha jul och en utbildning. Jag kan om jag vill. Och klarade jag 3 år på natur där jag vantrivdes så ska jag nog klara högskolan med bravur!

Tack mamma och Maud för de värmande orden. PUSS

SKIT

ILY Martin

Kommentarer
Alisa skrev:

du menar clark cent han den unga superman:P?

Publicerades 2008-10-05 klockan 14:18:38
URL: http://missalisa.blogg.se.blogg.se/
maud skrev:

Juha var o hämtade väska åt mig igår...så han bet resten av den..bra va!?..den e såå fin och jag e glad o nöjd..TACK

Publicerades 2008-10-05 klockan 17:13:29
Mamma skrev:

Det ska bli underbart att åka till Norge, och alla mina barn följer med...och är du glad är jag glad..ska bli härligt och fira en vit jul..och med bestefar...

ha en skön vecka gumman!

kram mamma

Publicerades 2008-10-05 klockan 21:49:10
URL: http://mammakoch.blogg.se/
ronja skrev:

försök nu lite hålla dig.man blir nog trött på pyntt oxå:)

Publicerades 2008-10-07 klockan 20:40:10
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
ronja skrev:

bianco:)

i vaasa i finland. men antar nog de finns lite överallt.

Publicerades 2008-10-08 klockan 09:48:07
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0