Toalett och hall

2008-10-28 16:08:49
Nu är de nästan avklarade, Martin ska få ta badkaret och handfatet och sen ska han få dammsuga hallen. Sen är de två delarna klara. Skönt att få något gjort iaf. Blir lätt inget gjort när man sitter och pluggar hela tiden.

Snart kommer Martin hem. Jag vill ha pizza nu! Köppizza!

Visste du att Tidaholm har världens bästa dricksvatten och världens bästa pizzor? Eller ja, kanske inte världens bästa. Eller jo, de är det! Tycker jag. Kom hit och pröva. Så mycket annat har vi ju liksom inte att bjuda på.

Mina två nya BHar har kommit. Ska hämta dem på Lindex sen. Rooligt roligt! Har även beställt älsklingens present idag. Tror han kommer bli glad. Men vi får se. 3 år om en och en halv vecka. Underbart. Ska bli roligt att se vad vi ska hitta på. I år tänkte jag nämligen inte göra ett skit bara för att jag vill bli överraskad för en gångs skull :) Mys.

Älskar dig Martin

Kommentarer
Mamma skrev:

glöm inte komma inom hemma..har en överraskning till dig...

Publicerades 2008-10-28 klockan 18:34:07
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0