Tisdag morgon

2008-10-14 07:28:42
God morgon!

Nyligen duschat, käkat frukost och ser nu på våra bästa år. Underbara morgon! Finns ingenting som kan hindra mig från att gå upp kl 7 på morgonen mer! Fast inte på helgen för då är det inte våra bästa år. Skönt det så man kan ta sovmorgon någon gång.

Idag blir det till att lära eleverna i klassen volym. Kommer jag att klara detta? Får hoppas det. Ulrika hade massa bra papper om det igår så våra elever kommer bli bäst. Alltid roligt att leka med vatten också! Hänger på med läsarveckorna, en kvart om dagen. Har ju faktiskt hittat en bra bok!!! Det är inte varje dag jag läser en bok. Inte ens varje år! Det är även hälsa tema på skolan så nu gäller det att cykla och gå jämt! Så lämna bilen hemma för onödiga korta turer folket!

Nu ska jag dricka upp blåbärssoppan, borsta tänderna, se klart på våra bästa år och kolla igenom mina papper lite inför volymlektionen.

Fortfarande lika glad! Så mycket skoj inplanerat det närmaste, men även skola.

KÄRLEK!

Kommentarer
Cristel skrev:

vad roligt att du vill vara med och tävla! :D

Publicerades 2008-10-14 klockan 09:58:57
URL: http://cristelles.blogg.se/
Linda skrev:

Du vet att du vunnit en bloggdesign i min blogg va?

Publicerades 2008-10-14 klockan 22:26:28
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0