Till bloggens startsida

2008-10-31 00:00:02 Livet
Äntligen finns den med! Bara man försöker lite så löser det sig. Klippa och klistra! Hoppas den funkar hos er nu också. (?)

Nu ligger Martin här och snarkar, i slutet av filmen höll han på och somnade ett par gånger i soffan. Då är det illa när han somnar som liksom brukar fastna i filmerna!

Fredag imorn. Om 3 minuter. Frukostfika på Julius med Lina. Ska göra klart det sista med arbetet. Pärlan hänger med dit så vi kan bli klara lättast möjligt. Ska bara försöka komma ihåg att ta med Linas bok till henne. Mitt minne vettu.
Dags att bädda rent på sängen snart. Kanske imorn? Byta till vintertäcke och bädda rent på en gång är väl bara perfekt. Har ju fortfarande inte tagit upp vinterjackorna. Så, det får nog ske imorn också. Hoppas jag. Vi vattnade ju blommorna idag iaf. Det har jag tänkt göra i säkert en vecka nu men det sker liksom inte. Jag gillar inte att vattna blommor, det är tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0