Nedräkningen fortsätter

2008-10-27 08:12:33
Bara 52 dagar kvar till vi åker! Ska bli helt underbart. För att inte tala om hur snyggt det kommer bli med de nya resväskorna! Hehe. 58 dagar kvar till julafton med. Hinner bli en hel del pulkaåkande innan den dagen. Sammanlagt 18 dagar ska vi vara i Norge, tror jag iaf de var jag kom fram till igår. Har packat ner 21 par trosor... Skyllde på att jag faktiskt skulla kunna typ, kissa ner mig eller något. Jag måste helt enkelt ha med alla trosor jag tycker om! Kan ju inte veta nu på förhand vilka jag vill ha på mig sen. Äsch. De följer med!

Kommentarer
Alexandra skrev:

sv: Jovars, ibland. Hurså ?

Publicerades 2008-10-27 klockan 08:16:10
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0