Min vecka -44

2008-10-27 08:22:10
Måndag:
10.15 Seminarium
13.00 KSS
En sväng till apoteket för att hämta ut både det ena och det andra
Blommorna bör vattnas då de inte fått en gnutta vatten på jag vet inte hur länge
Det sista på barnsyn skall göras klart så jag kan skicka in det idag
Idag är det slut med att äta vitt bröd
Vad lagar jag för mat idag? Har inte planerat någon mat denna veckan!

Tisdag:
Boka "dagis" till Smulan och Stina
Plugga, ska välja ut en artikel jag och Linda ska jobba med

Onsdag:
Jim fyller 21år (kusin)
09.15 Föreläsning
13.15 Föreläsning
Plugga, ska läsa och skriva lite utifrån en bok jag fått låna av Lina

Torsdag:
15.30 Möte
Plugga, mer med boken och kolla över artikeln lite mer

Fredag:
Plugg, mera bok...
Ikväll blir det myskväll med Weckmans och fröken Jossan (inte Jonas! ;D)
Hyran skall betalas

Lördag:
Sandra Thelander fyller 20 år (kompis)
Jönköping med mamma och pappa och MARTIN för att inhandla julklappar, farsdagspresenter och för att äta på Athena

Söndag:
Anne-May fyller 45 år (moster)
Fika med Sofie kanske då det inte gick i lördags?
Plugga lite mera
Städa lite granna bara

Kommentarer
Jennifer skrev:

Lycka till i tävlingen :) Som du ser finns det mängder av sätt att få extralotter, men det är upp till dig såklart ;P

Publicerades 2008-10-27 klockan 09:41:36
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0