Megasvullen

2008-10-15 21:56:33
Haha, det ser riktigt roligt ut! Har precis varit en sväng hos mamma. Lisa såg inte ens att något var fel. Lili undrade om jag hade piercat mig och till slut kom Lisa fram till att jag tagit hål i öronen. Att halva mitt ansikte är fyrkantigt var det ingen av dem som  lade märke till. Lustigt. Svårt att gapa är det med, får knappt in en tesked. Lite ömt men klagar inte för jag är ju av med tanden. Det är skönt att vara utan en onödig tand.

Just nu sitter Martin och ser på en svartvit film... Ser ju måttligt roligt ut. Badar fotbad gör han också. En av våra bästa investeringar. Den är looovely. Massage, värme, bubblor = glada fötter.

Nu ska jag snart övergå till min älskade bok. Jag kan inte fatta att jag faktiskt läser! Det är helt sjukt. Jag gillar ju inte ens böcker! Vuxet ;) Men det blir väl som vanligt att det gäller denna boken bara och sen är det över.

Någon som har ett bra förslag på en bok?

P&K

Kommentarer
Linda skrev:

Ingen fara på taket, tänkte bara så du inte glömde bort=) Jag har lärt mig själv allt jag gör inom design, jag är ganska lättlärd haha.

Publicerades 2008-10-15 klockan 21:58:31
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Marica Rödebäck - Fristående säljare via Lustjakt! skrev:

Vad gott, hoppas han blev glad för maten ;)



Jag kan tipsa om Belinda Olssons böcker, gravidchock och otrogen på öppen gata.. Läste dom i grekland och dom var såååå bra, kunde inte lägga ifrån mig dom.

Publicerades 2008-10-15 klockan 23:42:22
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0