Högkostnadskort

2008-10-27 15:08:39 Livet
Ja, idag har man gått sig något sånt. Låter ju inte fel för 300kr per besök är ju inte överdrivet roligt att pröjsa. Sedan ner i apoteket och pröja strax över 500kr! Jag blir ju fattig! Usch. Sen så ska hyran betalas snart, en 3års dag firas osv.

Du ser stark ut idag
Så stod det på en servett jag fick med mig idag. Den fick mig faktiskt att le lite. Tack söta lilla servetten.

Seminariumet gick bra. Jag tror lite på mig själv nu. Det känns bra.

Idag får Martin enkel spagetti med stekt köttfärs och massa ketchup. Mer tid har jag inte för nu sätter plugget igång. Barnsyn ska bli klart.
Btw, mina ögon kommer nog att bli bra med tiden som näsan blir bra. Kompress med kokt vatten (behöver självklart inte vara äckligt varmt när det ska på) och tops att massera hårsäckarna med typ. Det löser sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0