Frulle på Julius

2008-10-31 13:55:28 Livet
Gott gott var det! Micrat horn, finns inget som går upp mot det! Mums! Riktigt norskt om jag får säga det själv. 48 dagar till avfärd förresten! Såg även fröken Anna där, lika snygg som alltid! Hon är ju nästan kändis här i Tidaholm nu. Lite roligt. Unnar henne all lycka och medgång för hon är grymt duktig! Efter vi pluggar klart tog vi en sväng in på ICA för att vår monter skall bli bäst! Sen även Kontorsboden där det köptes en ny rosa penna till almanackan och ännu flera strips till alla j*vla böcker vi läser.

Ska snart se på PHs BFF. Tihi. Asbra! Och ett par avsnitt av top model. Sen blir det kvällen hos Weckmans. Ska ju träffa Jossan nu också. (läs inte Jonas) ^^,. Vi är alla glada för din skull Marcus! Whos da´ man? - mackan mackan :D

Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer skrev:

haha men vad gullig du är..men jag tror knappt nån vet i tidaholm vem jag är..

Så det var du som satt med dator vid drickamaskinen??



Publicerades 2008-10-31 klockan 14:44:45
URL: http://pyttis.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer skrev:

hehe lustigt..för jag tycker att jag verkar vara en megadoldis här i lilla tidaholm där det sägs att alla känner alla.



och tack för du tycker att jag är snygg...i verkligheten..det betyder massor ska du veta!



kramar



...och nästa gång tycker jag vi säger hej till varandra =)

Publicerades 2008-11-01 klockan 00:35:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0