Ett par timmar senare

2008-10-15 13:15:54
Stelt i käken, känner fortfarande inte halva hjärnan typ. Tungan börjar komma tillbaka så det är lite lättare att svälja iaf. Somnade med en gång med inte så mysigt att vakna när man dreglar hur mycket som helst av den lama käften. Äsch. Skönt att sova bort lite huvudvärk.

Ser på våra bästa år men stabil som trean är här hos oss så ska det alltid hacka i våra bästa år! Aldrig annars. Det är som att teven retas med mig! Börjar faktiskt känna min läpp nu också. Var det nu det skulle börja blöda igen och jag skulle lägga i en tuss? Jag känner inget blod. Kanske måste vänta tills det har släppt helt.

Kommentarer
Linda skrev:

Aj det måste ha gjort ont?

har alrdig dragit ut någon men vill fan inte heller:P

Publicerades 2008-10-15 klockan 15:46:08
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0