Bondens dag

2008-10-25 09:14:27
Ja, det är ju en passande rubrik.. Eller? Det är bondens dag i Tidaholm idag. Massa närodlat och sånt ska det vara. Det är iaf det jag har fått med mig. Sen ska jag och Martin till Osterian för mamma skulle nog vara hos bönderna hela dagen :P tihi. Sen ska pappa kanske snickra klart iaf källargrejen. En sån karl.

Vaknade rätt nyss, släppte ut hundarna - som jag hatar att sova med! - så de kunde kissa lite till. De hade kissat en massa vid pallen och i köket. Men så hade de ju inte kissat sen vi gick och lade oss heller. De levde alltså jäkel i ett par timmar inatt, sen fick jag rycket och då fick de sova utanför rummet. Ville kunde inte bestämma sig om vart han skulle sova och Fridolf bara sprang runt på mig heeeela tiden! Maud, kom hem! De kan ju bara sova med dig. De får ju rycket utan dig!

Nu är Martin och torkar kiss, massa kiss. Duktig pojke. Kan han inte fixa frukost samtidigt också? Tihi. Jag ligger ju rätt bra här! Tre kuddar och datorn i knät i Mauds säng. Nice.

Kräkmaten var för jävla god igår. Var ju så sjukt mycket också. Så jag och Martin fick med oss alla resterna hem så vi slipper laga mat idag. Tack mamma. <3

Kommentarer
HannahSthlm skrev:

Ha en fin lördag då:-)!

Publicerades 2008-10-25 klockan 11:38:53
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0