Vecka 49

2008-11-30 12:35:29 Livet
1 Måndag:
Öppna första luckan ^^
VFU, sista dagen att kompa. Mer volym med sista gruppen, sen är det klart.
Hem kl 1600 för att läsa igenom artikeln ännu en gång och bli riktigt förberedd inför imorn.
Kl 1800 iväg till dansverkstan för att se min lilla ängel skaka lite rumpa.
Tvinga älsklingen att köpa en pyjamas i julklapp till mig på lindex för 99kr? (dagens erbjudande)
Vattna blommorna, förhoppningsvis.
Mat - Korvstroganoff

2 Tisdag:
Redovisning för artikeln med Linda.
Kolla igenom boken lite till inför seminarium imorn.
Mat - Kalops

3 Onsdag:
Jocke Boman 22 år!
Seminarium och sen grupparbete till kl 1700!
Mat - Mac n' cheese

4 Torsdag:
VFU, dramalek.
Martin skall till banken efter jobbet och återuppliva dosan som inte ville leva mer.
Vattna blommorna, kanske..
Mat - Risgrynsgröt

5 Fredag:
VFU.
Mat - Sallad och baguette

6 Lördag:
JULMARKEN! :D
Polo på Lindex? (dagens erbjudande)
Mat - Hemmagjord pizza

7 Söndag:
Andra advent, frukost hos mamma. :)
Mat - Gryta och ris

Ser otroligt händelsefattigt ut, men lägg till ett par timmar plugg på varje dag så....

Kommentarer
Mamma skrev:

jag kommer på torsdag....snälla..om det inte är färdig gröt på påse..blääääää..

jag ble så sugen på hemmagjord gröt..kanskje skulle göra det till kvällmat idag...

jo det blir nog det...

kram mamma

Publicerades 2008-11-30 klockan 14:34:13
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0