Vecka 47

2008-11-16 22:10:39 Livet
Måndag:
Tänkte börja med 30 minuters motion efter maten denna veckan. Se om det funkar och om jag har sjöälvdisciplin nog..
Pappersinsamling (redan avklarat, bar ut det innan vi åkte och åt kvällsmat hos mamma)
Uppgiften från individ till grupp skall skickas in innan kl. 13.00
Våra bästa år kl. 12.50
Pyssla lite med uppgiften om artikeln
Kanske bör vattna blommorna, blev inget med det vecka 46.. hehe
Mat - Äggalåda

Tisdag:
Charlotte som vi firade i fredags fyller idag 20 år! Grattis!
Sandra fyller 21 år.
Litteraturseminarium
Vanligt seminarium...
Förhoppningsvis hemma i tid för våra bästa år
Mat - falukorv och makaroner

Onsdag:
Seminarium x3.....
Fixa det sista på arbetet med artikeln
Mat - Gryta m. ris

Torsdag:
Min älskade Malin fyller äntligen 20 år, dock ute i skogen... :( Saknar dig! Men grattis big times!
Seminarium även hela denna dagen...
Artikeln skall skickas till gruppen som skall läsa skiten (positiva greta)
Vattna blommorna idag? Mamma, påminn mig! ? :)
Mat - Kyckling och potatissallad

Fredag:
May fyller 38 år.
VFU
Mat - Grönsaksdipp

Lördag:
Fotboll 12-14 med vännerna?
Mat - Tacofärs

Söndag:
Mammas och pappas bröllopsdag <3
Cubus öppnar på Maxi? Eller blir det nästa vecka kanske? hm.
Mat - Köttbullar, makaroner åsså allt det som hör det dära till....

"No more" icecream before christmas ^^

Kommentarer
SARA SOLVIK skrev:

Hej, jag skulle bli jätte glad om du orkade svara på min fråga, hur har du fått länkarna där precis under headern? jag har klurat på det hur länge som helst. tacksam för svar! :)

Publicerades 2008-11-17 klockan 09:28:50
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0