Vecka 46

2008-11-09 20:57:30 Livet
Måndag:
Bestefar fyllar 63år!
Martin har namnsdag
Jag har VFU
Vi bör vattna blommorna
Nu blir det ingen mer pizza för mig ett tag framöver
Mat - Kött, ris, sås och sallad

Tisdag:
VFU idag igen, går idag med Ulrika vilket kan bli intressant.
Mat - pasta med skinksås

Onsdag:
Sandra fyller 20år!
Skola - kulturhuset... Jag kör.
Tvätt kl 15-22
Mat - köttbullar, makaroner, sås och kokta grönsaker

Torsdag:
Möte 15.00
Massa plugg
Bör kanske vattna blommorna igen
Mat - Norsk gryta med ris och en god sallad.

Fredag:
Skola igen.. Seminarium och föreläsning.. Jag kör ikapp den gång jag missat?
Mat - varma mackor

Lördag:
Fika med Sofie?
Fotboll med kompisar 12-14?
Mat - Äggalåda

Söndag:
Victor 20 år!
Malin 18 år!
Mat - spagetti och köttfärssås med en god sallad till

Ointressant vecka... Får se hur den blir.

Kommentarer
Mamma skrev:

trevlig kväll.

kram mamma

Publicerades 2008-11-09 klockan 21:20:42
URL: http://mammakoch.blogg.se/
Sandra skrev:

Haha, de va ju lilla ja som fyllde 20 ;) 6 års planerande av systemet o festa den stora dagen sket sig ju rätt rejält men fick duga o va hemma me saft o bebismage me :p

Publicerades 2008-11-22 klockan 17:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0