Tack för maten

2008-11-16 15:36:31 Livet
Det var jättegott. Fick kycklinggryta och till efterrätt smoothie. Magen är mätt. Pysslade en massa med mamma också. Gjorde klart småsyskonens julkalendrar. Kan dock inte visa hur vi gjort eller tänkt eller något då Lisa är här inne och tjuvkikar lite ibland ^^

Har dragit på julmusiken nu. Måste ta mig i kragen och skicka en skiva till Marica snart med denna underbara julmusik. Nu mår jag som bäst. Ge mig jul.

Ska börja plugga om typ en halvtimma. Måste bara fixa almanackan och allt innan. Sen lite bloggtävlingar.

Tvättar även kläder just nu så om en timma drygt så är det dags att gå ner och hänga, torktumla och dra på en sista maskin. Tre små maskiner idag bara. Skönt. Jag är glad. Jobbigt när det är mycket.

Jag vill spela boll. Saknar att spela boll med Linda, Andrea, Emelie, Malin och co. Men de fyra speciellt. De får en att må så bra. 2a i b-slutspelet kom de också. Hade hoppats att ni skulle vinna allt men... Love ya anyway.!

Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer skrev:

vill ha vad?

Publicerades 2008-11-16 klockan 15:45:59
URL: http://pyttis.blogg.se/
Mamma skrev:

värsågod...e så glad dokker kom..

det va så koselig...spesiellt kalendran...

ha en fin kveld..

klem mamma

Publicerades 2008-11-16 klockan 15:48:16
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0