Muspappa och fotbollsmardrömmar

2008-11-09 20:22:04 Livet
Det var ett mardrömsbesked, det kändes i varje fall så. Inte få spela fotboll förrän i mitten av januari? Min rygg går ju sönder och jag har inte självdisciplin eller vilja att utföra aktiviteter ensam eller kanske i grupp om ett par pers i en instångd lokal eller i en skog... Ge mig fotboll! Heja Ekedalen. Nu är jag ledsen. Ett positivt besked - jag får bygga upp en blogg till laget. Det ska bli roligt. Webmaster I am. Haha!

Muspappa = en musmatta till min pappa. Härligt Elin. Tack för den! Ett gott skratt förlänger livet. Det hjälpte iaf i sorgeprocessen jag hade i bilen på vägen hem.

Tror jag ska följa Alexandras idé och skapa mig en inspiritationsvägg/tavla. Något. Tror jag tömmer anslagstavlan från oviktigt eller sånt som kan ligga någon annanstans och börjar nåla upp där.

Snart kommer veckoplaneringen upp. Men först plöja igenom en massa inlägg genom bloggkollen. Bra sak det! Sen film på 4an? Någon kanal var det iaf. Den om han som inte vill flytta hemifrån.

"aha, Martin är smart, jag kan skära två paprikaslice på en gång"

Kommentarer
Mamma skrev:

ska bli kul att se sidan du ska göra...

ha en skön kväll...

kram mamma

Publicerades 2008-11-09 klockan 21:10:16
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0