Lördagen - pics

2008-11-01 21:39:03 Livet

på väg till jönköping - massa snö


pojkvännen lite spänd.. alltid lika bra poser.
"åh, kamera, se sur ut"


min gulliga pappa..


frulle på IKEA, skitbra käk - 10kr!!!


mamma hugger i.
(norges råfiskelag ;D)


ja, okej, min pojkvän är stenad 24 timmar om dygnet. bra så?


skitgod buffe på athena!


med ännu smaskigare efterrätt!


lek i bilen på väg hem :)


gubben sover
*tysta*


Martin och Lili i hans lilla jacka.
Strax efter den skitgoda glöggen!
Vilken var det mamma?

Kommentarer
K i m m e l i m skrev:

Åhh neeej vad hungrig jag blev av att se dina bilder!!! Jag får nog gå och fixa mig en frulle...

Publicerades 2008-11-01 klockan 21:44:22
URL: http://kimmelim.blogg.se/
Robin ^^ skrev:

Hej! Kul att du är med och tävlar :D



Ha en trevlig kväll! =)

Publicerades 2008-11-01 klockan 21:52:18
URL: http://bexiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0