Jag har tjuvat ett hus

2008-11-07 21:45:57 Livet
Nej, inte helt. Men lite. Martin och Maud stack iväg till Skövde för att hämta Amanda så här blev jag kvar, själv. Jag orkade faktiskt inte hänga med så struntade i det. Orka sitta i en bil fram och tillbaka till Skövde helt i onödan. Nej, jag åker bara när jag måste. Åksjukef*n. Som tur är äger ju Ws datorer också så jag kan ju ha lite kul och blogga och muppa mig här. Tihi.

Imorgon blir det fotboll i idrottshallen i två timmar. Ska bli kul att testa ryggen och se vad den pallar. Jag är osäker för den är ju inte rörlig för fem öre. Måste typ börja göra sit-ups ett par hundra gånger om dagen eller något om den ska bli vetig igen. Ska ju tillbaka och slåss på planen snart igen och vad för nytta gör då en klen rygg? NONE

Vart en sväng förbi kontorsboden efter VFUn och hämtade/köpte mitt älskade Jule Hobbyset. Niice. Ska bli roligt att pyssla lite. Eller en massa. Ska ta med allt till Norge tror jag. Köpte även trälim. Bra skit. Längtar så hemskt mycket till Norge!! Typ 41 dagar kvar idag kanske? Har inte kollat almanackan.

Ska försöka lägga in bilderna från kameran på datorn idag och även visa mitt fina konstverk som gjordes idag på praktiken. Överträffade ju nästan mig själv. Brukar inte pyssla med ruttna saker från naturen som troligtvis 50 hundar har pissat på...

Såg klart på Legally blond 2 också. Kan det bli bättre? Hon gör mig till en stolt blondin ;) Haha.

Kommentarer
SveaJ skrev:

- Yes, säger det, Ut med Lars! Man får se om ca 30 min vem som åker ut, hihi! undrar vem dt blir..



hehe, jag borde ha en Svea Mössa med tanke på mitt namn! ;)

Publicerades 2008-11-07 klockan 21:59:22
URL: http://sveaj.blogg.se/
Linda skrev:

Hmm neehej, jag minns inte vad butiken hette heller här i Falun som säljer dom mössorna. Typ Zapato eller nått.

Publicerades 2008-11-07 klockan 22:35:40
URL: http://sweetkay.blogg.se/
tezza skrev:

härligt att höra! :)

de funkar väl :)



ge gärna tips i mitt senaste inlägg! =D

Publicerades 2008-11-07 klockan 23:08:40
URL: http://ttezza.blogg.se/
Kimmelim skrev:

Så tänker jag alltid när jag tar upp något från marken. Löv, grenar, blommor osv.. Hundar pissar ju förfan överallt! :/ hehe

Publicerades 2008-11-08 klockan 09:19:17
URL: http://kimmelim.blogg.se/
Diana skrev:

Tror jag köpte det på Teamsportis för några tusen. =) Uppföljning kommer! :) Tack för ditt söta inlägg! Har precis uppdaterat, kika gärna in! Var vill du helst bo - landet eller stan? =) Gå in och kommentera! :)

Publicerades 2008-11-08 klockan 12:40:43
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0