Halsont och en för jävla bra dag

2008-11-30 21:00:39 Livet
Skyltsöndagen var toppen, väldigt mysigt i alla skyltar. Tack underbara Tidaholm. Blev en massa röster på Kontorsboden, hoppas vi vinner :) Eller Maud, Philip eller Juha som jag röstade åt. Ni blir inte ledsna sen när ni sitter med ett presentkort på 500kr när ni har vunnit så slå mig inte ;) Heja Kontorsboden!

Väl hemma hos mamma åt vi varma mackor med stuvade champ..... ?????????????? vet ju vad de heter men kan inte stava till det. HJÄLP! Gott var det iaf.

Upp i lägenheten, badade länge och käkade halstabletter för den onda halsen.  När jag sedan klev ut ur badet fick jag ett par uppvärmda tofflor, en skön morgonrock och en kram. Vi har nu tänt ljus i hela lägenheten. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0