Första advent

2008-11-30 11:15:27 Jul 2008
Äntligen, nu är det första advent. Ska in i köket och tända adventsljusstaken snart.

Har varit hemma hos mamma och ätit adventsfrukost. Underbart. Så gott! Martin tycker det är motigt att gå upp tidigt men älskar frukosten så det blir bra när vi sätter oss vod bordet liksom. Kommer lite bilder från morgonen sen. Det enda som saknas nu är lite snö.

Klockan 16 är det skyltsöndag och affärerna har öppet, det ska bli riktigt mysigt. Gå runt och kika på alla skyltar och rösta. Får se vem som tar hem vinsten i år. Jag hoppas det går bra för Petra på Kontorsboden. Håller tummarna för henne. Det förtjänar hon.

Men först nu, läsa bok. Skapandets kraft - Weissenreider. Eller något sånt.

Tack Zandra, men han Mayer eller vad han hette sjöng den versionen som jag föll för, han hade en mjuk och skön röst liksom. Sen så hade jag ingen aning om vems den var liksom, men nu vet jag :D

Kommentarer
Zandra skrev:

Jo, Mayer är grym :D

Publicerades 2008-11-30 klockan 15:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0