En dag i Jönköping

2008-11-01 15:32:33 Livet
Hur mysis har inte denna dagen varit? Att bara få gå runt och drömma med sin prins. Underbart. Blev dock inga julklappar fixade! Haha. Det var ju typ därför vi åkte dit. Men tänkte jag skulle sätta mig och fixa lite med det nu. Mamma och pappa fick köpt ett par iaf. Roooligt. Ska bli underbart med lite jul! Längtar så tills på onsdag. 3 år med dig Wakey. Love is in the air. Hur som helst så avslutades dagen på Athena, deras buffe är ju helt underbar! En massa efterrätt också. Kommer upp bilder från idag lite senare sen.

HUG

Kommentarer
Gabrielle skrev:

Hej! Hur är det? Du var ju med & tävlade om miu miu klänningen. Nu vill jag bara göra dig uppmärksam om att jag har en ny tävling på gång. En äkta Salinas bikini!



Kom till min blogg och tävla vet jag den är jättesöt!



Kram Gabrielle

Publicerades 2008-11-01 klockan 16:18:33
URL: http://metrobloggen.se/gabriellesgarderob
Mamma skrev:

Tack för en underbar dag...det var så skönt att bara gå och strosa lite..

ska ut på nätet och leta lite mer klappar...

kramar från mamma

Publicerades 2008-11-01 klockan 18:39:03
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0