3 år <3

2008-11-05 07:04:00 Kärlek
Har längtat så efter den här dagen. Ska aldrig mer köpa en så bra present till Martin. Han blev iaf jätteglad! Tur det. Men vem blir inte det när man får något det står LG på. LG är min nya hemliga kärlek. Bra skit! Lite touch är det på den iaf. Han såg ut som en lycklig unge imorses när han öppnade paketet. Jag fick underbara underkläder. Lite rosa självklart! Tihi. Roooosa. Jag älskar dig Läck(er)man ;) Fick frukost på sängen också. Gott gott. En liten mysmorgon. Tack älskling.

Sen är det skola.... Uff. Har ju världens längsta kursintroduktion! Det kommer bli tjatigt. Och sedan måste jag skriva ut mitt material inför seminariumet. Ge mig en skrivare!!! Förstår inte varför jag inte skaffat en skrivare än. Sen åka buss hem. Tråkigt. När jag sedan kommit hem ska jag bara vänta på min älskling så blir det mera mys.

L+M


Kommentarer
HANNA skrev:

bikbik tror jag det var.. var jättelänge sen..

Publicerades 2008-11-05 klockan 08:03:59
URL: http://haze84.blogg.se/
Jenny skrev:

Grattis Sötbarn! Ni är värda varandra! <3

Publicerades 2008-11-05 klockan 10:31:34
Ullen skrev:

Jepp och jag känner på mej att jag kommer gilla den. HURRA!

Publicerades 2008-11-05 klockan 12:00:46
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/
Mamma skrev:

Grattis på eran underbara dag! Hoppas ni har haft en trevlig dag!

Kan tänka mig att Martin blev glad ;)

Nu e det snart mamma och pappas tur..hihi..

Kram mamma

Publicerades 2008-11-05 klockan 22:36:23
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0