Mitt liv här och nu

2008-05-10 21:52:27
3 veckor kvar i skolan, just nu lever jag bara i nuet.
Kompletteringen, b-uppsats i par, portfolion och måluppfyllelesevärderingen är det som känns värst just nu. Allt detta på tre veckor. Dag och natt. 24x7=168. 168x3=504. Så många timmar tills loppet är slut, så många timmar va det i fredags i vart fall.. nu är det lördag kväll och 20 böcker ligger på bordet framför mig.

Positiva tankar:
  • äter fortfarande inte godis
  • är inte sugen på godis
  • magkatarren är nog borta, har i vart fall inte ont
  • kan rekommendera omeprazol till den som har magkatarr (tror den hette så)
  • fick vädra lite tankar och funderingar med malin när hon var här sist
  • malin kommer hem snart
  • jenny blev glad över sin present, att göra sin bästa vän glad är bättre än något annat
  • 2.5 år har gått sedan jag träffade den mest fantastiska människan någonsin
  • solen är här
  • kameran fångar mina minnen på bild
  • jag älskar min mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0